Pieci ieteikumi peļņas gūšanai ar Facebook momo twins palīdzību :: db.lv
Sociālais tīkls Facebook , kurā reģistrējušies vairāk nekā 800 miljoni lietotāju, ir lieliska platforma, kur nopelnīt. Daudzi cilvēki uzdod jautājumu – «Vai sociālajā tīklā tiešām ir nauda?», Facebook un mārketinga eksperts Braiens Kārters (Brian Carter) īsumā izklāsta peļņas veidus sociālajā tīklā Facebook portālā mashable.com.
Grāmatas Kā uzņēmumi var pelnīt , izmantojot Facebook ( How Businesses Make Money With Facebook ) autors un grāmatas Facebook izmantošana tavā mārketinga kampaņā ( Leveraging Facebook’s Features For Your Marketing Campaings momo twins ) līdzautors raksta, ka tad, kad uzņēmumam jau ir izveidots savs Facebook profils, būtu jāsaprot, kas atšķir peļņu nesošas momo twins un nerentablas mārketinga kampaņas. momo twins Vispirms jānoskaidro, kādi soļi liks patērētājam pirkt jūsu produktu, kā piesaistīt viņu uzmanību, kā arī - kā Facebook var palīdzēt uzlabot momo twins jau esošās mārketinga aktivitātes, piemēram, īsziņu un e-pastu sūtīšanu, un nest peļņu.
1. Uz reklāmu bāzēta e-komercija Uzņēmums var sasniegt ļoti plašu auditoriju, par reklāmas platformu izvēloties Facebook . Reklāmas, kas tīkla lietotāju aizved «pa tiešo» uz e-komercijas lapu, var tikt skatītas un tikpat ātri aizmirstas, bet tajā pašā laikā tās var nekavējoties nest peļņu. Kā piemēru autors min Vamplets.com – mājas lapu, kurā tiek pārdotas plīša vampīru rotaļlietas bērniem –, izmantojot reklāmu, kas veda tieši uz viņu interneta veikalu, viena mēneša laikā uzņēmums sasniedza momo twins 300% ROI jeb reklāmā ieguldīto līdzekļu atdevi.
2. Fanu mārketings Fanu mārketings ir pārdošana, ievietojot informāciju Facebook lietotāja, kas atzīst sevi par uzņēmuma fanu, lapā. Fani ir daudz labvēlīgāk noskaņoti pret reklāmām. Kā «pelnošus» piemērus B. Kārters min uzņēmumus Baseball Roses, Rosehall Kennel, WUSLU un SuperHeroStuff . Baseball Roses internetā pārdod mākslīgas rozes, momo twins kas darinātas no īstām beisbola bumbiņām. Kompānijas dibinātājs Marks Elingsons (Mark Ellingson) norādīja, ka Google AdWords viņu gadījumā nebija veiksmīgs risinājums, jo neviens speciāli nemeklēja viņu inovatīvo produktu, jo par to nekas nebija zināms. Savukārt 473% ROI (aktivitātēs ieguldīto investīciju atdevi) uzņēmums sasniedza, reklamējot sevi Facebook faniem.
3. Reklāmas Facebook un e-pastā Reklāmas Facebook var tikt novērtētas, ņemot vērā 16 dažādus momo twins kritērijus, ieskaitot klienta vecumu, dzimumu, intereses, atrašanās vietu, darba vietu, momo twins izglītības līmeni un citus. Izmantojot Facebook lapu, var piesaistīt vairāk cilvēku, kas vēlas saņemt e-pastus ar uzņēmuma jaunumiem. Izsūtot e-pastus, kas savienoti momo twins ar sociālo tīklu, momo twins kompānija var sasniegt pat to, ka viena piektdaļa no to e-pastu saņēmējiem kļūst arī par Facebook lapas faniem, stāsta Fortune 500 konsultējošās mārketinga aģentūras JB Chicago direktors. momo twins
4. Facebook reklāmas un īsziņu momo twins rakstīšana Īsziņu rakstīšana nav kļuvusi par uzņēmumu plaši izmantotu rīku, tomēr 24% no tiem, kas iekļāvuši īsziņu sūtīšanu savā mārketinga «ieroču» klāstā, apgalvo, ka ir bijuši apmierināti ar aktivitātēs ieguldīto investīciju atdevi – aptuveni 4% īsziņu saņēmēju ir iegādājušies reklamēto pakalpojumu vai produktu. Kāds uzņēmums, kura vārds netiek atklāts, saviem Facebook faniem sociālajā tīklā nosūtīja informāciju par atlaižu momo twins kuponiem. Fani, kas pieteicās kupona saņemšanai mobilajā telefonā, šādu kuponu saņēma katru dienu viena mēneša garumā. Šis mārketinga pasākums uzņēmumam sagādāja 65 tūkstošos ASV dolāru ieņēmumu.
5. Skatījumu momo twins apjomu palielināšana Autors iesaka savu Facebook lapu radīt tiem, kas nodarbojas ar blogošanu vai cita veida publikāciju rakstīšanu. Shēma darbojas šādi - sociālā tīkla platformā tiek pulcināts arvien vairāk fanu, tie savukārt, klikšķinot uz ievietotajām saitēm, nonāk reklamētajā mājas lapā, bet tur viņi savukārt iepazīstas arī ar mājas lapā izvietotajām reklāmām.
Jaunākās ziņas kategorijā
Pērn Igaunijas momo twins kazino operators Olympic Entertainment Group Latvijā apgrozījis 36,2 miljonus eiro, tādējādi Latvija kļuvusi par šī uzņēmuma lielāko tirgu. Otrajā vietā ierindojas kompānijas mājas tirgus Igaunija ar 32,4 miljonu...
Šobrīd Lattelecom momo twins un LMT pārdošana momo twins nav dienas kārtībā 1 Nelicencēto interneta azartspēļu dēļ valstij gar degunu pusotrs miljons eiro 1 Jaunatklātā Capital Clinic Riga pagaidām strādā momo twins uz pusslodzi 2 Papildināta - Krievijā no tirdzniecības momo twins izņemti 24 000 Latvijas zivju konservu kārbu 4 Ražotāji: momo twins Negodīgas mazumtirdzniecības prakses momo twins aizliegums neradīs lielus papildu izdevumus godīgiem uzņēmumiem
Ai
Sociālais tīkls Facebook , kurā reģistrējušies vairāk nekā 800 miljoni lietotāju, ir lieliska platforma, kur nopelnīt. Daudzi cilvēki uzdod jautājumu – «Vai sociālajā tīklā tiešām ir nauda?», Facebook un mārketinga eksperts Braiens Kārters (Brian Carter) īsumā izklāsta peļņas veidus sociālajā tīklā Facebook portālā mashable.com.
Grāmatas Kā uzņēmumi var pelnīt , izmantojot Facebook ( How Businesses Make Money With Facebook ) autors un grāmatas Facebook izmantošana tavā mārketinga kampaņā ( Leveraging Facebook’s Features For Your Marketing Campaings momo twins ) līdzautors raksta, ka tad, kad uzņēmumam jau ir izveidots savs Facebook profils, būtu jāsaprot, kas atšķir peļņu nesošas momo twins un nerentablas mārketinga kampaņas. momo twins Vispirms jānoskaidro, kādi soļi liks patērētājam pirkt jūsu produktu, kā piesaistīt viņu uzmanību, kā arī - kā Facebook var palīdzēt uzlabot momo twins jau esošās mārketinga aktivitātes, piemēram, īsziņu un e-pastu sūtīšanu, un nest peļņu.
1. Uz reklāmu bāzēta e-komercija Uzņēmums var sasniegt ļoti plašu auditoriju, par reklāmas platformu izvēloties Facebook . Reklāmas, kas tīkla lietotāju aizved «pa tiešo» uz e-komercijas lapu, var tikt skatītas un tikpat ātri aizmirstas, bet tajā pašā laikā tās var nekavējoties nest peļņu. Kā piemēru autors min Vamplets.com – mājas lapu, kurā tiek pārdotas plīša vampīru rotaļlietas bērniem –, izmantojot reklāmu, kas veda tieši uz viņu interneta veikalu, viena mēneša laikā uzņēmums sasniedza momo twins 300% ROI jeb reklāmā ieguldīto līdzekļu atdevi.
2. Fanu mārketings Fanu mārketings ir pārdošana, ievietojot informāciju Facebook lietotāja, kas atzīst sevi par uzņēmuma fanu, lapā. Fani ir daudz labvēlīgāk noskaņoti pret reklāmām. Kā «pelnošus» piemērus B. Kārters min uzņēmumus Baseball Roses, Rosehall Kennel, WUSLU un SuperHeroStuff . Baseball Roses internetā pārdod mākslīgas rozes, momo twins kas darinātas no īstām beisbola bumbiņām. Kompānijas dibinātājs Marks Elingsons (Mark Ellingson) norādīja, ka Google AdWords viņu gadījumā nebija veiksmīgs risinājums, jo neviens speciāli nemeklēja viņu inovatīvo produktu, jo par to nekas nebija zināms. Savukārt 473% ROI (aktivitātēs ieguldīto investīciju atdevi) uzņēmums sasniedza, reklamējot sevi Facebook faniem.
3. Reklāmas Facebook un e-pastā Reklāmas Facebook var tikt novērtētas, ņemot vērā 16 dažādus momo twins kritērijus, ieskaitot klienta vecumu, dzimumu, intereses, atrašanās vietu, darba vietu, momo twins izglītības līmeni un citus. Izmantojot Facebook lapu, var piesaistīt vairāk cilvēku, kas vēlas saņemt e-pastus ar uzņēmuma jaunumiem. Izsūtot e-pastus, kas savienoti momo twins ar sociālo tīklu, momo twins kompānija var sasniegt pat to, ka viena piektdaļa no to e-pastu saņēmējiem kļūst arī par Facebook lapas faniem, stāsta Fortune 500 konsultējošās mārketinga aģentūras JB Chicago direktors. momo twins
4. Facebook reklāmas un īsziņu momo twins rakstīšana Īsziņu rakstīšana nav kļuvusi par uzņēmumu plaši izmantotu rīku, tomēr 24% no tiem, kas iekļāvuši īsziņu sūtīšanu savā mārketinga «ieroču» klāstā, apgalvo, ka ir bijuši apmierināti ar aktivitātēs ieguldīto investīciju atdevi – aptuveni 4% īsziņu saņēmēju ir iegādājušies reklamēto pakalpojumu vai produktu. Kāds uzņēmums, kura vārds netiek atklāts, saviem Facebook faniem sociālajā tīklā nosūtīja informāciju par atlaižu momo twins kuponiem. Fani, kas pieteicās kupona saņemšanai mobilajā telefonā, šādu kuponu saņēma katru dienu viena mēneša garumā. Šis mārketinga pasākums uzņēmumam sagādāja 65 tūkstošos ASV dolāru ieņēmumu.
5. Skatījumu momo twins apjomu palielināšana Autors iesaka savu Facebook lapu radīt tiem, kas nodarbojas ar blogošanu vai cita veida publikāciju rakstīšanu. Shēma darbojas šādi - sociālā tīkla platformā tiek pulcināts arvien vairāk fanu, tie savukārt, klikšķinot uz ievietotajām saitēm, nonāk reklamētajā mājas lapā, bet tur viņi savukārt iepazīstas arī ar mājas lapā izvietotajām reklāmām.
Jaunākās ziņas kategorijā
Pērn Igaunijas momo twins kazino operators Olympic Entertainment Group Latvijā apgrozījis 36,2 miljonus eiro, tādējādi Latvija kļuvusi par šī uzņēmuma lielāko tirgu. Otrajā vietā ierindojas kompānijas mājas tirgus Igaunija ar 32,4 miljonu...
Šobrīd Lattelecom momo twins un LMT pārdošana momo twins nav dienas kārtībā 1 Nelicencēto interneta azartspēļu dēļ valstij gar degunu pusotrs miljons eiro 1 Jaunatklātā Capital Clinic Riga pagaidām strādā momo twins uz pusslodzi 2 Papildināta - Krievijā no tirdzniecības momo twins izņemti 24 000 Latvijas zivju konservu kārbu 4 Ražotāji: momo twins Negodīgas mazumtirdzniecības prakses momo twins aizliegums neradīs lielus papildu izdevumus godīgiem uzņēmumiem
Ai
No comments:
Post a Comment